- Doba wypoczynkowa w obiekcie BIAŁA MEWA we Władysławowie rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu,
- warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata zadatku w terminie 2 dni od dokonania rezerwacji, po tym terminie rezerwacja zostaje anulowana,
- w przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu zadatek nie zostaje zwrócony,
- Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
- pozostała część należności za pobyt regulowana jest z góry w dniu przyjazdu podczas zameldowania,
- w przypadku wcześniejszego wyjazdu przez Gościa, nie zwracamy różnicy wpłaconej kwoty za dni niewykorzystane,
- w dniu przyjazdu pobieramy kaucję zwrotną w wysokości 100 złotych, która w dniu wyjazdu zostaje zwrócona,
- na życzenie wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT,
- nie akceptujemy zwierząt
Zapraszamy!
RODO
Informacja o danych osobowych dla Gości
BIAŁA MEWA
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI OBIEKTU
Administratorem danych osobowych Gości obiektu jest Adam Matusiak, Parkowa 2,
84-120 Władysławowo.
2. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których obiekt przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez obiekt jest:
1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez obiekt w związku z poniesioną szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do obiektu,
2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, obiekt przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring obiektowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie obiektu.
3. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez obiekt jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Informujemy, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości jest usprawiedliwiony cel administratora.
4. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Obiekt udostępnia dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT Social Wifi
2. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych obiektu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
3. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.
6. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w obiekcie. Ponadto, obiekt udostępnia adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
7. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie hotelu jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
9. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości BIAŁA MEWA dostępna jest również na stronie internetowej https://www.biala-mewa-wladyslawowo.pl/rezerwacje.html
Dyrekcja BIAŁA MEWA